EFTERÅRSKAMPAGNE I DE LOKALE MEDIER

Efteråret er over os og dermed tid for mange til at nyde efterårsferie, mere hygge indendørs, restaurantbesøg og snart julefrokoster, som er nogle af de sociale ting, som kendetegner efteråret. Det betyder at efterårsgarderoben skal opfriskes og måske forkæler man sig selv med lidt ekstra wellness.

Når vi rykker mere indendørs får mange lyst til at give boligen en opgradering - måske venter der et par gør-det-selv projekter og udenfor skal haven gøres klar til vinter. I år er den stigende tendens om at agere og leve grønt, klimavenligt og bæredygtigt yderligere styrket af et behov for energiforbedringer og investeringer i lavere energiforbrug ift. varme, isolering, alternativ energi, hvidevarer, vinduer mv.

I ugerne 40+41 sætter vi fokus på alt hvad efteråret kan byde på indenfor BOLIG & LIVSSTIL og vores læsere og brugere kan forvente masser af aktuelle og inspirerende artikler med alt indenfor mode, velvære, fritid, havehold, energiforbedringer, boligindretning og meget mere.

 

BLIV SET

Gør dit budskab, din kompetence og dine aktuelle tilbud synlige sammen med vores BOLIG & LIVSSTIL-indhold. 

Kontakt os på tlf. 9935 3535

Email: erhverv.salg@dnmh.dk

 

FAKTA:

De 285.000 nordjyske husstande bruger i gennemsnit årligt:

275 millioner på haveredskaber (965 kr. pr. nordjyde)

446 millioner på indretning af boligen (1.566 kr. pr. nordjyde)  

 

Nordjydernes interesse for bolig

2/3 af nordjyderne er meget/ret interesseret i boligdesign/boligindretning, gør-det-selv og haven.

 

reparationer i hjemmet

50% af alle nordjyder foretager mindre reparationer i hjemmet – min. månedligt

 

havearbejde

67% af alle nordjyder foretager arbejde i haven – min. månedligt

 

malerarbejde

1/3 af alle nordjyder maler i hjemmet – min. månedligt

 

håndværker

1/3 af alle nordjyder handler i byggemarked – min. månedligt                  

 

Kilde: Index Danmark/Gallup Marketing 2 halvår 2020 og 1 halvår 2021
Univers: Alle + 12 år i Region Nordjylland