Google Ads

Google Ads - tidligere kendt som Google Adwords - er online kampagner, der kan ramme de rigtige mennesker, med det rigtige budskab, og på det helt rigtige tidspunkt.

Google Ads kampagner gør det muligt for dig at ramme en afgrænset målgruppe meget præcist. Vi hjælper dig med opsætning og optimering af dine kampagner, så dit budskab når ud til de kunder, som søger efter virksomheder som din eller som viser interesser for budskaber som dit.

Vi er certificeret Google Partner og når du vælger os til at administrere din annoncekonto, er du dermed sikret et højt niveau. Partner-certificeringen forpligter os til at skabe gode resultater – og det sikrer dig en stærk Google Ads partner.

Hos os er det muligt at købe enkelte kampagnefremstød eller faste månedlige aftaler, der sikrer kontinuerlig tilstedeværelse på de relevante placeringer for dig.

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail digitalsupport@salg.dnmh.dk eller tlf. 2834 6138, for en uforpligtende snak om dine muligheder med Google Ads.
Vi glæder os til at høre fra dig. 

 

    

 

Google Ads Bureau Aalborg

Det Nordjyske Mediehus' digitale specialist team. Vi er certificeret Google Partner.

 

 

Læs mere om Google Ads:

Google Annoncering

Search Ads

Display Annoncering

Google Shopping

Google Video/YouTube annoncering

Remarketing og retargeting

Google Ads vs SEO

Google Ads Bureau i Det Nordjyske Mediehus

 

 

 

Google annoncering

Med Google annoncering kan vi ramme netop din målgruppe via bestemte søgeord eller emner, demografisk og geografisk segmentering, samt fange de, der tidligere har besøgt din hjemmeside, dine konkurrenters hjemmeside eller falder inden for et bestemt interesseområde.

Der er mange forskellige typer af Google Ads kampagner, der kan skabe kendskab til dit brand, generere kvalificerede leads, skabe mere trafik på din hjemmeside og skabe mere salg. 

 

Search Ads

Lig øverst i Googles søgeresultater

Search Ads er tekstannoncer. Ved Search Ad kampagner købes der ind på en række relevante søgeord, hvorpå man ønsker at ligge øverst i Googles søgeresultater. Her fanger man den trafik, fra brugere, der søger på lignende produkter eller services som dine - og betaler kun, når brugeren klikker på annoncen.  

 

 

Display annoncering

Bliv eksponeret på Googles displaynetværk

Display annoncering er grafiske bannere på tredjeparts hjemmesider og kan indeholde både film, billede og tekst. Givet dets format og eksponeringsmuligheder til din målgruppe, kan dit budskab ramme alle stadier i købsprocessen - fra at skabe brand awareness til de købsparate.

 

 

Google Shopping

Eksponér dine webshop-produkter øverst i Googles søgeresultater

Med shopping kampagner kan du promovere dine produkter, skabe mere kvalificerede leads til din webshop samt en højere konverteringsrate. Modsat Search Ads fremgår Google Shopping annoncering mere visuelt med både billede, produktnavn, pris, navnet med webshop m.v., og sikrer derved at få de, der er mest købeklare, ind på din webshop.

 

 

Google Video/YouTube annoncering

Bliv eksponeret på YouTube - verdens. 2 største søgemaskine

Med YouTube annoncering kan du bringe et budskab til live til en højt engageret målgruppe. Via dynamiske billeder, lyd og tekst kan formatets multimodalitet fortælle stærke historier, bringe stærke budskaber og skabe følelse og indlevelse. Det er altså et ideelt redskab til brand awareness, og du betaler kun for dem, der faktisk ser din annonce. 

 

 

Remarketing og retargeting

Fang de, der allerede har vist interesse i dig

Termerne remarketing og retargeting bruges ofte som synonymer til hinanden. Mens begge har samme mål - nemlig at målrette de potentielle kunder, du allerede har interageret med - er der er dog forskel mellem de to kampagnestrategier.

Hvor remarketing i høj grad handler om e-mail marketing mod nogle som allerede har købt dine produkter og måske kunne bruge flere fra samme shop, refererer retargeting til at eksponere annoncer for de, der allerede har interageret med din hjemmeside - men uden at købe noget. 

Ofte forlader brugere deres online indkøbsvogn uden at købe noget. Målet med retargeting er altså, at få færdiggjort transaktionen og styrket brand loyaliteten.

 

 

Google Ads vs SEO

Udover at være eksperter i Google Ads (Adwords), er vi ligeledes eksperter i SEO (søgemaskineoptimering). Google Ads og SEO er to strategier, der understøtter hinanden godt. 

Hvor søgemaskineoptimering (SEO) søger at få mere organisk trafik, søger Google Ads (SEM) at skabe trafik fra betalte kanaler. Et godt SEO fundament er den bedste forudsætning for at få mest udbytte af din Google Ads kampagne. 

Hvad er SEO? Kontakt os på mail: digitalsupport@salg.dnmh.dk og telefon: 2834 6138 og hør nærmere.

 

 

 

Google Partner

Google Ads Bureau i Det Nordjyske Mediehus

Det Nordjyske Mediehus er et Google Ads bureau (Adwords bureau), som samtidig er certificeret Google Partner, hvilket sikrer dig kvalitetsarbejde - ikke bare med at opsætte skarpe kampagner - men også løbende optimering, kyndig rådgivning og resultatorienterede indsatser. Vi har altid fingeren på pulsen og stiller høje krav til os selv.

Vores tre pakker, Google Ads Basic, Pro og Advanced, er faste månedlige aftaler, der sikrer din kontinuerlige online tilstedeværelse. Det er også muligt at tilkøbe kampagnefremstød til afgrænsede perioder. Det kan f.eks. være højtider, mærkedage osv.

 

Google Ads Priser

 

Har du brug for yderligere informationer eller hjælp er du velkommen til at kontakte os på mail: digitalsupport@salg.dnmh.dk eller telefon: 2834 6138

 


Læs mere om vores digitale specialistkompetencer