Display Annoncering

Hos Det Nordjyske Mediehus tilbydes en række stærke bannerformater for dine digitale annoncer

Annoncerne afvikles på tværs af vores sites for at sikre den største mulige effekt af din markedsføring.
Formålet med display annoncering kan være at styrke kendskabet til dit brand samt at blive top of mind hos din målgruppe.

Displayannoncer kan også målrettes mod en specifik målgruppe ud fra dennes geografiske placering og dermed en effektiv måde at opbygge brandkendskab og generere leads, da de er synlige for en stor brugergruppe.

Bliv kontaktet af en af vores medierådgivere

Vi har et godt og velfungerende samarbejde med Det Nordjyske Mediehus. 

Vi benytter flere af deres digitale produkter sideløbende som led i større kampagner. Via Det Nordjyske Mediehus' digitale kampagner formår vi at skabe kommerciel og målrettet værdi på kort og lang sigt.  

Lars Kold, Nilles Rejser

 

 

Vi har blandet andre hjulpet følgende kunder med digital markedsføring

Standard bannerpakker

Hos Det Nordjyske Mediehus tilbydes en række bannerformater for dine digitale annoncer.
Annoncerne afvikles på tværs af vores sites for at sikre den største mulige effekt af din markedsføring.
Du kan målrette dine annoncer ved hjælp af geografisk segmentering

Leaderboard

Skyscraber

Mobilbanner

Priseksempel:

Kampagne på nordjyske.dk

  • 100.000 visninger
  • 1 uge
  • Segmentering: Aalborg Kommune
  • 4 banner formater

Pris 5.000 kr.

ekskl. moms og evt. produktion

 

 

 

 

Topscroll

Topscroll er et stort format, som er placeret i toppen af sitet, så brugerne ser det som det første, når de kommer ind på sitet og inden de scroller videre ned til indholdet. Det fylder det meste af skærmen og er meget velegnet til branding eller andre budskaber, som kræver en placering med stor synlighed.

Topscroll

Vi tilbyder også topscroll med video - se eksempel her
Vær opmærksom på, at der gælder andre specifikationer for dette format – find links under afsnit om specifikationer.

 

Topscroll

 

 

Priseksempel Topscroll:

Kampagne på nordjyske.dk

  • 100.000 visninger
  • Geografisk segmenteret

Pris 12.000 kr.

ekskl. moms og evt. produktion

Takeover-pakke

Med wallpaper får du synlighed i et stort format i nær relation til indholdet på sitet. Står du med et markant budskab, som skal ses af så mange som muligt, så er et wallpaper en oplagt løsning.

Takeover

Takeover-pakken består af Wallpaper (skin) eller midscroll mobilbanner.
Når målet er bred synlighed på både desktop og mobil, vil det rigtige produkt være en takeover-pakke, som består af wallpaper og/eller midscroll mobilbanner.

TakeoverMidscroll

Priseksempel:

Kampagne på nordjyske.dk

  • 100.000 visninger
  • Geografisk segmenteret

Pris

Mobil 9.000 kr.
Desktop 10.000 kr.

ekskl. moms og evt. produktion

 


4 overvejelser ved din display strategi


Lokalt eller regionalt?

Der er mange muligheder når du er annoncør hos Det Nordjyske Mediehus. Når du annoncerer på nordjyske.dk, når dit budskab eksempelvis ud til den mest købestærke målgruppe på tværs af regionen. Hvor du med annoncering på aalborg.nu eksempelvis rammer 32% af alle de unge studerede i Aalborg - hver uge.


Hvilke formater?

Det er vigtigt at overveje visuelle elementer og budskab i en display kampagne for at sikre, at annoncerne er attraktive og relevante for målgruppen.

Det Nordjyske Mediehus tilbyder forskellige high impact formater, der passer til netop dit budskab: Takeover pakker, Topscroll og forskellig typer banner. 


Hvilke devices?

Det er også værd at bemærke, at flere af vores displayformater omfatter mobile enheder. Mobile display annoncer kan være særligt effektive, da størstedelen af ​​internettrafikken nu kommer fra mobile enheder. En god display kampagne skal tage hensyn til dette og være optimeret til både desktop og mobile enheder.


Best practise?

Det er vigtigt at arbejde med en erfaren annoncør for at sikre, at display kampagnen opfylder sine mål og lever op til forventninger. Alt i alt er display annoncering en kompleks og ofte overset del af digital marketing, men det har potentiale til at være en meget effektiv måde at opnå opmærksomhed og engagement fra en målgruppe, hvis det bruges korrekt.


Læs mere om relaterede medier & produkter

Hvorfor bør display være en del af din digitale strategi?

Hos Det Nordjyske Mediehus tilbydes en række bannerformater for dine digitale annoncer. Annoncerne afvikles på tværs af vores sites for at sikre den største mulige effekt af din markedsføring. Du kan målrette dine annoncer ved hjælp af geografisk segmentering

Displayannoncer kan være en del af en bredere digital marketing strategi, der eksempelvis inkluderer søgemaskineoptimering og annoncering på sociale medier. 

En display kampagne kan også måles og justeres for at opnå bedre resultater. Metrics såsom klikfrekvens og visningsfrekvens kan hjælpe med at vurdere effektiviteten af ​​kampagnen og optimere annoncerne for bedre resultater. 

Det Nordjyske Mediehus står bag en række stærke mediesites med lokale, regionale og landsdækkende nyheder og historier, døgnet rundt. Både henvendt til forbrugere og erhvervsmarkedet. Som annoncør på vores mediesites læner du dig op ad vores stærke mediebrands, hvor du har mulighed for at målrette dine annoncer geografisk mod en købestærk målgruppe.

 

 


Bliv kontaktet af en medierådgiver

Jeg accepterer, at Det Nordjyske Mediehus behandler mine oplysninger. Læs mere om persondata på Persondata-og-GDPR