Google Ads er også tidligere kendt som Google Adwords.
Med Google annoncering kan vi ramme netop din målgruppe via bestemte søgeord eller emner, demografisk og geografisk segmentering, samt fange de, der tidligere har besøgt din hjemmeside, dine konkurrenters hjemmeside eller falder inden for et bestemt interesseområde.
Vi er certificeret Google Partner og når du vælger os til at administrere din annoncekonto, er du dermed sikret et højt niveau. Partner-certificeringen forpligter os til at skabe gode resultater – og det sikrer dig en stærk Google Ads partner.
*Vores Google Partner status giver os mulighed for at tilbyde nye kunder 3000 kr. i kredit, hvis du ikke i forvejen har en Google Ads konto
Efter at have prøvet flere anerkendte bureauer, med erfaring i ejendomsbranchen, uden resultater, fik Det Nordjyske Mediehus chancen. Det har jeg ikke fortrudt!
"Nadia og Tinna har vist sig at være yderst kompetente inden for deres speciale og har leveret flotte resultater i en hård branche under svære arbejdsforhold. Igennem hele forløbet har de begge udvist stor interesse og forståelse, hvilket har udmundet sig i et godt samarbejde. Jeg tror, at samarbejdet med Det Nordjyske Mediehus kan hjælpe Jysk Mægler med at nå de fremtidige mål og ambitioner"
Kenneth Lausten, Jysk Mægler
Det gik langt over forventet!
”Vi har samarbejdet med Det Nordjyske Mediehus i mange år og prøvede for første gang i 2022 at køre Google Ads og SEO i samarbejde med Nadia og Tinna. Google Ads hjalp os med at sælge langt flere billetter end forventet. For få penge kom vi meget bredt ud og ramte lige præcis dem, vi skulle ramme. Vi endte med en ROAS på hele 5.000%. Derudover har indsatsen hjulpet med en stigende interesse for at være frivillig på festivalen. Samarbejdet med Det Nordjyske Mediehus har vi gentaget for sæson 2023 og forventer absolut ikke, at det stopper der”
Maria Holch Skriver, Nibe Festival
Det Nordjyske Mediehus er et Google Ads bureau (Adwords bureau), som er certificeret Google Partner, hvilket sikrer dig kvalitetsarbejde - ikke bare med at opsætte skarpe kampagner - men også løbende optimering, kyndig rådgivning og resultatorienterede indsatser. Vi har altid fingeren på pulsen og stiller høje krav til os selv.
Når du vælger en Google Partner til at administrere din annoncekonto, er du sikret et højt niveau. Partnercertificeringen forpligter os til at skabe gode resultater - og det sikrer dig en stærk partner.
Google fokuserer på brugeroplevelsen - altså ikke kun kvaliteten af annoncerne, men også kvaliteten af den side, de fører brugerne hen til. Det bruger vi også i vores arbejde med dine kampagner.
Vi har adgang til at deltage i specialiserede kurser hos Google, så vi holder os altid opdateret med nye værktøjer og tendenser.
Vores tre pakker, Google Ads Basic, Pro og Advanced, er faste månedlige aftaler, der sikrer din kontinuerlige online tilstedeværelse. Det er også muligt at tilkøbe kampagnefremstød til afgrænsede perioder. Det kan f.eks. være højtider, mærkedage osv.
Genveje:
Lig i toppen af Googles søgeresultater
Search Ads er tekstannoncer. Ved Search Ad kampagner købes der ind på en række relevante søgeord, hvorpå man ønsker at ligge øverst i Googles søgeresultater. Her fanger man den trafik, fra brugere, der søger på lignende produkter eller services som dine - og betaler kun, når brugeren klikker på annoncen.
Bliv eksponeret på Googles displaynetværk
Display annoncering er grafiske bannere på tredjeparts hjemmesider og kan indeholde både film, billede og tekst. Givet dets format og eksponeringsmuligheder til din målgruppe, kan dit budskab ramme alle stadier i købsprocessen - fra at skabe brand awareness til de købsparate.
Eksponér dine webshop-produkter øverst i Googles søgeresultater
Med shopping kampagner kan du promovere dine produkter, skabe kvalificerede leads til din webshop samt en højere konverteringsrate. Modsat Search Ads fremgår Google Shopping annoncering mere visuelt med både billede, produktnavn, pris m.v., og sikrer derved at få de, der er mest købeklare, ind på din webshop.
Bliv eksponeret på verdens 2. største søgemaskine
Med YouTube annoncering kan du bringe et budskab til live til en højt engageret målgruppe. Via dynamiske billeder, lyd og tekst kan formatets multimodalitet fortælle historier, bringe stærke budskaber, og skabe følelse og indlevelse. Det er et ideelt redskab til brand awareness, og du betaler kun for dem, der ser din annonce.
Fang de, der allerede har vist interesse i dig
Termerne remarketing og retargeting bruges ofte som synonymer til hinanden. Mens begge har samme mål - nemlig at målrette de potentielle kunder, du allerede har interageret med - er der er dog forskel mellem de to kampagnestrategier.
Hvor remarketing i høj grad handler om e-mail marketing mod nogle som allerede har købt dine produkter og måske kunne bruge flere fra samme shop, refererer retargeting til at eksponere annoncer for de, der allerede har interageret med din hjemmeside - men uden at købe noget.
Ofte forlader brugere deres online indkøbsvogn uden at købe noget. Målet med retargeting er altså, at få færdiggjort transaktionen og styrket brand loyaliteten.
Hvad er forskellen?
Google Ads og SEO er to strategier, der understøtter hinanden godt. Udover at være eksperter i Google Ads (Adwords), er vi ligeledes eksperter i SEO (søgemaskineoptimering).
Hvor søgemaskineoptimering (SEO) søger at få mere organisk trafik, søger Google Ads (SEM) at skabe trafik fra betalte kanaler. Et godt SEO fundament er den bedste forudsætning for at få mest udbytte af din Google Ads kampagne.