LinkedIn Ads

Optimer din B2B-annoncering på LinkedIn

Som en af verdens førende sociale platforme for fagfolk og virksomheder, har LinkedIn en unik evne til at forbinde dig med dit målmarked på en meningsfuld og professionel måde. LinkedIn er mere end bare et socialt netværk; det er en kraftfuld platform, der giver dig direkte adgang til en global pulje af professionelle og beslutningstagere. Derfor er det en platform der er perfekt for jer som virksomhed at positionere sig på.

 

Bliv kontaktet af en af vores medierådgivere

Få hjælp til din LinkedIn strategi af Det Nordjyske Mediehus

I en vellykket markedsføringsstrategi på LinkedIn kræver det at forstå din virksomheds unikke mål, målgrupper og budskab. Derefter skaber vi en omfattende strategi, der omfatter oprettelse og optimering af målrettede annonceringskampagner. 

 

Priseksempel for LinkedIn Ads

Opstartspakke (obligatorisk)

  • Intro/opstartsmøde med specialist​
  • Opsætning af målgruppe: brugerdefinerede og remarketing​
  • Planlægning af kampagner, mål og budget​
  • Opsætning og optimering af sporing (LinkedIn Insight Tag)

Kr. 5.000 – engangsomkostning


Vi tilbuder 3 forskellige pakker: Basic, Advanced eller Pro.

Eksempel:

Advanced
Til dig der har flere kampagner og mange forskellige målgrupper

  • Pakken indeholder:
  • Løbende månedsabonnement
  • Vælg mellem alle kampagneformater
  • Implementering af LinkedIn Insight Tag i kampagner og på web
  • 6 timers håndtering pr. måned
  • Månedlig rapport

4.900,- pr. md

 

LinkedIn


4 skarpe muligheder med annoncering på LinkedIn


Rekruttering af de rigtige medarbejdere

LinkedIn-annoncering er oplagt til at tiltrække kvalificerede kandidater til ledige stillinger.

Dette kan omfatte både traditionelle jobannoncer samt målrettede annoncer, der når ud til specifikke fagfolk med de rette kompetencer og erfaring


Brand awareness om jeres virksomhed

Virksomheder kan bruge LinkedIn-annoncering til at øge deres brandbevidsthed blandt professionelle og potentielle kunder.

Dette kan omfatte annoncer, der fremhæver virksomhedens værdier, produkter eller services


Leadgenerering, salg og konvertering

Målret annoncer, der opfordrer brugerne til at udfylde formularer eller tilmelde sig webinarer eller  begivenheder.

LinkedIn Ads kan også øge dit salg ved at målrette annoncer mod potentielle kunder i forskellige stadier af købsrejsen. Dette kan omfatte annoncer, der promoverer specielle tilbud eller incitamenter til at købe


Netværksopbygning og thought leadership

Opbyg jeres professionelle netværk, ved at fremhæver interessante artikler eller begivenheder, som brugerne kan deltage i for at engagere sig med andre fagfolk.​

Virksomheder kan bruge LinkedIn-annoncering til at positionere sig selv som førende inden for deres branche ved at dele indhold, der demonstrerer ekspertise og indsigt.


Læs mere om vores medier og produkter

Men hvad med Facebook, SnapChat og TikTok?

Måske er annonceringskronerne bedst brugt på Facebook markedsføring. Er dine kunder snarere at finde via Instagram Ads? Lad os tage en snak om det.. Kontakt os i dag, så tager vi en snak om dine muligheder med os som samarbejdspartner.

 

 

 

 


Bliv kontaktet af en medierådgiver

Jeg accepterer, at Det Nordjyske Mediehus behandler mine oplysninger. Læs mere om persondata på Persondata-og-GDPR