Bliv klædt på til 2024 med den nyeste viden om nordjyderne og tidens tendenser.
I år med et ekstra deep dive på de unge forbrugere.
Highlights med de vigtigste indsigter kan downloades her.
Som Nordjyllands mediehus er vi i kontakt med 4 ud af 5 nordjyder hver eneste uge med vores medier. Det giver en dyb indsigt i de nordjyske forbrugere. En indsigt, vi gerne vil dele med nordjyske forretningsdrivende.
Den Nordjyske Agenda 2024 byder på indsigt i helt nye data om nordjydernes forventninger til deres forbrug for det kommende år. Vi har spurgt til indkøbsadfærd, oplevelser, ferieplaner, bæredygtighed, bekymringer og meget mere.
Læs også om de nationale trends, der kommer til at påvirke vores købsbeslutninger og forbrug i 2024 og få indsigt i helt nye data om de unge forbrugere i Generation Z. En generation, der er kommercielt
interessant og står overfor flere store forbrugsbeslutninger. Hvad ønsker de? Hvordan er deres forbrugsvaner? Og hvordan kommunikerer du bedst med dem?