Den Nordjyske Agenda 2023 er mere end 90 siders fakta og inspiration til dig, der vil sælge og markedsføre til nordjyderne. Rapporten sætter fokus på nordjyderne og hvilke trends, der vil præge det kommende år. Indholdet bygger på viden og analyser indsamlet og gennemarbejdet af Jysk Analyse, pej gruppen, Kantar Gallup og Danske Medier.
Rapporten giver svar på:
Hvad forventer nordjyderne sig af 2023 – økonomi, forbrug, job?
Hvordan reagerer forbrugerne midt i en corona-, krigs- og inflationstid?
Hvilke medier er nordjydernes foretrukne?
Bedre beslutningsgrundlag til din forretning
Den Nordjyske Agenda 2023 går tæt på nordjyderne og giver dig grundlag for dine planer og strategier det kommende år. Eller inspirerer dig til nye tilbud, nye produkter og nye tiltag. Du bestemmer selv, hvor meget du vil bruge Den Nordjyske Agenda til.
Hvad trækker nordjyderne ind i de lokale butikker?
Hvilke sociale medier bruger kvinder i Nordjylland mest?
Hvordan prioriterer nordjyder bæredygtighed, når de handler?
Louise Byg Kongsholm, fra trendinstituttet PEJ-gruppen, giver i rapporten ny viden om seneste trends og antitrends for danskerne. Når den nye agenda er no-normal er forbrugernes hjerner spaltet i et dilemma mellem nice-to og need-to. Findes unintentional spending i 2023 og hvordan skaber vi balance og fremdrift, når kontrol og forudsigelighed er skubbet til siden?